Saturday 22 October 2011

BILA CERITA LAIN BEST



     kosong campur sepi. bukan rumah kak milah yang baru kehilangan suami ataupun kandang yang sepi lepas raya haji tetapi meja sepi dengan kerusi kosong. entah kenapa kedai ini aku pilih sedangkan air pun aku tak order.makan? kelihatan perut aku masih penuh dengan maggi kembang.tiada yang menarik.hanya lampu malap dengan tivi kecil.aku tak rasa segalanya angkara buatan orang mahupun rintik rahmat percuma dari atas. meskipun kaki seluar di lipat atas tetap sahaja meriah. bukan sini tetapi keadaan di belakang. hanya muka pucat yang aku lihat dengan tubuh yang menghadap ke belakang. aku tahu tuan kedai marah bila meja dia hanya aku tempah angkara kedai belakang penuh. ya! siaran tivi kedai belakang lebih menarik dengan teriakan hantu indonesia.

No comments: