Monday 7 November 2011

SHORT STORY



                                                               Im in LOVE







 Boy : I miss u dear :)
 Girl : (~~,)
 Boy : Have a date?
 Girl : :) Deal~




~MY DATE TIME~ (*_*)





Boy : Hanya awak di hati saya. Saya ikhlas mencintai awak dan akan menjaga awak hingga akhir hayat saya. :)
Girl : Saya percayakan awak dan I LOVE you dear :) Saya serahkan segala jiwa saya pada awak.



You got a message... You got a message (Boys handphone)
Diyana : Miss you too sayang.
(Boy senyum-senyum)

Girls : Siapa tu?
Boy : Tak kenal la!
Girl : Tipu!
Boy : Betul la sayang. Saya hanya cintakan awak.
Menyesal aku mempercayai kau. Menyesal aku memberi sepenuh jiwa ini pada kau. Aku bencikan kau. Kau BODOH! Penipu. Tidak pernah sekali pun aku menduakan cinta kita. Kau hanya pandai bermanis mulut. Tidak sekali aku percayakan kau lagi meski penat kau memujuk. Maaf sayang, kau dan aku tidak perlu bersatu kerana hati ini hancur dengan segala penipuan kau. Aku mohon undur diri.

No comments: